Språk!

Om man fick önska, önskar jag att jag kunde prata alla språk som finns i hela världen! Om jag hade fått välja en gång till hade jag valt att lägga ner mycket mer tid på spanskan under gymnasietiden och verkligen lärt mig det flytande. Vi läste ändå det i två år. Jag borde egentligen kunna det flytande.
Så nu tänkte jag att om jag inte kommer in på mina kurser till HT så tänkte jag pröva en ny sak nämligen; Lingofriends. Man kan söka på ett språk man vill lära sig och vilket språk man i utbyte lär ut. Man kan välja bland alla världens språk men vissa får man inga träffar på tyvärr. Så nu uppmanar jag er alla med flera språk i bagaget, gå och registrera er!

Adressen är www.lingofriends.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0