What am I doing?

Heltids jobb
Jag har ett klassikt 9- 17 jobb, måndag till fredag, 12 månader om året förutom 5 veckors semester. Det är långt ifrån mitt drömjobb men jag vill samtidigt inte stänga dörren för alla de möjligheter som kan finnas inom företagets fyra väggar. Jag jobbar på och gör mitt bästa när jag är där. Ett 9- 17 jobb passar dessutom perfekt, mer tid och energi till mina andra projekt.

Plugg
Jag pluggar en kurs på halvtid på distans. En kurs som jag finner mycket stimulerande då jag får läsa om det som faktiskt intresserar mig. Kursen innehåller mycket gruppsykologi, inslag av ledarskap, förändringsarbete och såklart klassisk projektledning. Kursen ser dessutom bra ut på mitt CV. Inte bara av anledningen att jag läst just den kursen, utan även att jag klarar av att pluggar samtidigt som jag jobbar.

Blogg
Denna blogg som är mitt och Nasims skötebarn. Som vi ska vårda och följa under dess uppväxt. Alla ni som följer bloggen, ni kommer snart att märka att den bara är i sin linda, lika så våra karriärer som ni följer. Det kommer att hända grejor, det kan jag lova er.


Karriärcoachen
I dag ska jag träffa karriärcoachen första gången. Som jag tidigare skrivit fick jag en väldigt positiv bild av henne när vi pratade i telefon. Detta är ett kostnadsfritt prova - på- samtal där jag kan känna efter om coachning passar mig samt om jag och coachen kommer bra överens. Det jag vill ha hjälp med är att göra en utvecklingsplan, börja agera och åstadkomma varaktig förändring. Jag vill också ha hjälp med att bygga upp mitt självförtroende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0