HAKUNA MATATA!



Idag har jag varit på äckligt bra humör... iaf när jag satte min fot inne på gymmet och när jag fick ett sms av min syster att hon vunnit budgivningen på en lägenhet hon länge trånat efter!

Det är så himla kul att planera vuxenlivet. Min syster fyller 30 år och jag fyller 25 i början av nästa år och eftersom vi fyller jämnt så tänkte vi slå ihop två flugor i en smäll och ha en fest tillsammans med familj och vänner med exotisk mat och goda drinkar.

Vi firar även att båda ska flytta och vi firar också att livet är underbart just nu. Tänk vad glad man kan bli av en bra nyhet och hur mycket energi man får av det och vad man kan åstkomma med den energin. Hakuna matata, det är ord som är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0