Veckoschema:

Den här veckan har börjat väldigt bra och jag ser fram emot varenda dag. Det känns nästan som min vecka ser ut som boken nedan, fylld med planer och spännande happenings!

Tisdag: Träning på SATS
Onsdag: Gå igenom Praktikbyråns hemsida (ensam)
Torsdag: Young professionals event
Fredag: Träffa Stelina över ett glas vin och planera lite saker
Lördag: Julhandla och umgås med vänner
Söndag: Planera BrouhahaByNathalie samt hänga med familjen



Jag fick en kommentar av en vän i förra veckan hon sa något i stil med "nu måste man börja boka dig en vecka i förväg..." och så är det absolut inte, jag har alltid tid för mina vänner. Den här veckan råkade bli en väldigt fullbokad vecka bara! Men som Isabella en gång sa, man måste prioritera och om man prioriterar karriären först så får vänner och familj tyvärr lida men de står alltid vid din sida när du väl har tid. Det är iaf vad riktiga vänner gör enligt mig!

Ps. Jag vill ha en sån bok som på bilden, någon som vet vart man kan hitta den? Kanske på Ordning&Reda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0