Intervju #3 och #4 plus kursen!

Imorgon är som alla andra dagar. Finns ingen helg eller vardag för mig längre, allt har flytit ihop och konstigt nog har jag mer och göra nu än vad jag hade då jag jobbade heltid. Imorgon har jag två intervjuer. Ena är med ett företag jag verkligen vill vara på! Jag har mötet kl 11.00 och efter det ska jag luncha med L för och prata igenom mötet vi har tillsammans med politikern på onsdag. Efter det ska jag springa på en till intervju, får se hur det går. Företaget verkar intressant de jobbar iaf med en nytänkt idé som föll mig i smaken. Jag älskar möten och ett fullbokat schema. Men det bästa på hela dagen imorgon är ändå min inbokade helkroppsmassage på Axelssons! 55 minuteres njutning. Underbart. Sen får jag ju självklart inte glömma och berätta om del 1 av vår utbildning i starta eget. Imorgon ska vi gå igenom Affärsidé. Hela den här utbildningen går ut på att man kan vinna en tävling och priset är att man får hjälp med att starta sitt företag (hjälpen innebär pengar, stöd, nätverk). Ingenting kan gå fel nu. Allt är precis där jag vill ha det!

Nya krafter - nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0