Jag är en stylist.

Jag är så jävla duktig, ibland blir jag så glad över mig själv att jag vågar fråga och tänka utanför boxen. I Sverige är det fult att skryta men fifan vad jag är stolt över mig själv just nu. Jag har alltid varit intresserad av mode, mode i alla slag. Jag har praktiserat som stylist men aldrig fått jobb inom det för jag inte riktigt lagt energin på att söka sånna jobb, delvis för jag varit mer intresserad av PR och delvis för jag inte haft tid med tanke på alla mina andra tusen projekt.

Hursomhelst, för några dagar sedan tänkte jag. Varför ska jag glömma bort drömmer om Stylist (har jag 100 projekt varför inte ha 101?). Så jag mailade en fotoskola som är jätte känd här i Stockholm och frågade om jag kunde få samarbeta med deras elever. Nu har kursansvarig mailat ut mitt mail till alla elever och jag har fått sånt otroligt gensvar!

Så snart är det jag som har ett portfolio med jobb jag stylat. Fifan vad jag är bäst.


Kommentarer
Postat av: Linda J

You go Girl! =)

2010-10-05 @ 19:04:11
Postat av: Hanna R

visste inte ens att du hade men blogg och ramlade in här från facebook, måste bara säga:



Fy fan va grym du är! Man måste våga och man måste vara framåt:)

2010-10-05 @ 19:43:22
Postat av: shabnam

Du är bäst syrran, riktigt stolt!

2010-10-05 @ 19:46:54
Postat av: Nasim svarar

Hanna: Skaffade den med en vän för en dag sedan så förstår att du inte visste om det! Men nu vet du och du får gärna vara en unik besökare :-)



Shabnam: tack!



Linda J: Yes baby!

2010-10-05 @ 20:26:05
URL: http://ontheupperedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0