Plåtningen idag!

Trots att jag inte visste hur modellerna såg ut och hur stället vi skulle plåta såg ut så gick det bra med klädvalen. Som tur var hade jag valt ljusa kläder, för stället vi plåta på var ju supermörkt. Men kul var det, vad gulliga alla var också. Imorgon ska vi plåta utomhus så det gäller att dra på sig varmkläderna. Stackars kille som ska sitta i shorts men vi får värma upp honom med en filt! Det går nog bra. Bilder kommer senare, jag lovar!

För er som undrar vad jag pratar om, jag har ju startat mitt lilla egna projekt. Jag tog kontakt med en fotoskola och bad om att få styla deras bilder. Detta projekt jag håller på med just nu har ett färdigt koncept men nästa vecka ska jag träffa en annan fotograf och vi ska komma överens om ett koncept tillsammans. Genom att man kommer på ett koncept tillsammans får jag som stylist mer inflyt i hur de ska se ut och även friare händer till att ordna plats och modeller.

Det var kul idag och jag kan självklart se mig själv göra det här varje dag. VARJE DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0