Ready for Business!

Det är skönt att jag är pigg och vaken, inte har ont i huvudet, är på G för dagen som ska komma!
Idag är det nämligen mycket som står på schemat. Först ska jag iväg på en snabbintervju kl: 9.00, sen ska jag springa till tunnelbanan i mina highheels för att inte komma försent till nästa intervju - gruppintervju/introkurs om företaget. Det är ett bemanningsföretag som jag bara hört gott om. Bemmaningsföretag kan vara en bra väg in i arbetslivet, man ska inte räkna bort dem när man letar jobb, även om det ibland (till och med jag kan tycka det...) känns skönare att vara direktanställd hos företaget själva. Efter den intervjun ska jag på lunch för att sen gå och prova ost i alla dess former (efter det ska jag skrapa mina 8 trisslotter som jag får från ostundersökningen och bli miljonär) sen tar jag en paus på ca 3h där jag bara ska rensa skallen med min vän inne i stan och efter det väntar en spännande kväll med PrimeLab introkurs.

Så om det inte kommer så mycket uppdatering under dagen vet ni varför. Jag har ju ännu inte fått buckt på hur man bloggar från mobilen. Min mob hakar bara upp sig när jag loggar in på sidan. Skulle sitta fint med en Iphone ibland, oja det skulle det...


bild: jack&jill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0