Söndagsbrunch!

Söndag och det menas söndagsbrunch i Sturegallerian. Jag och min vän har hittat världens mysigaste fik som har enorma soffor som är bra för bakishäng och såklart business planering. Den ligger precis vid Sturecompaniet och är inte nytt, bara oh-så nytt för oss! Jag ska sätta på mig mina solglasögon och dra snart. Jag är uppe med tuppen!

Men först lite planering här hemma. Ska kolla upp vad det partiet vi ska gå på möte med har för värderingar och tankar. Eftersom det inte är jag som lyckats kamma hem det här mötet utan min kollega så har jag inte så stor koll på just deras partis står för i helhet. Men det ska bli intressant och läsa om dem. Jag vet iaf att de har samma grundtankar som mig när det kommer till arbetslöshet och det är ju det Praktikbyrån ska jobba emot.



Ps. jag skulle inte bli bakis och jag drack bara ett glas vin men ack o ve mitt huvud känner av det idag ändå. Det blir värre med åren kids!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0