Vad vore livet utan skratt

Väljer man arbetsuppgifter framför kollegor eller kollegor framför arbetsuppgifter? Jag skulle kunna jobba tillsammans med mina arbetskollegor/vänner som jag fått här på det här företaget i hela mitt liv. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gör tillsammans med A, aldrig pratat så mycket framgång och pepptalk som jag gör med E och aldrig drömt mig iväg och filosoferat så mycket jag gjort med M. Fyrkanten som jag bildat med dessa tjejer är något helt otroligt och jag skulle aldrig byta ut dem mot andra kollegor. Däremot måste man våga gå vidare till det man drömmer om och inte fastna i det trygga. Skulle jag kunna ta med mina kära kollegor/vänner så hade jag gjort det på engång men man måste som sagt våga hoppa utan fallskärm och det är det bästa hoppet jag gjort på länge!



Jag känner mig fri och på rätt planhalva nu och jag vet att jag endag kommer göra mål. PEPP till alla! Sikta efter dina drömmar är vad jag försöker komma fram till, ge aldrig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0