All i wish for christmas...



Önskningar som är påå rätt väg, drömmar som man sikar efter, mål som man tror man kan uppfylla. Ja allt händer 2011, det ska bli ett jävligt bra år för mig. Det har jag gett mig fan på!

Idag hade jag möte med min kära vän/kollega om vårt klädprojekt och vi har även tagit kontakt med viktiga personer som kan få det här projektet att börja rulla. Måste säga till alla er som tänker starta eget, starta något ni brinner för för på det sättet vill ni jobba med det och utveckla det till 110%... Ni ska vilja andas, äta och sova er affärsidé, er design, ert företag! Den dagen ni gör det den dagen lyckas ni!

God Jul.

bild: unknow, somebody know?

Kommentarer
Postat av: Jacqueline Sandnes

Hej ni två!



Läste inlägget om inspirerande lunchdejter!

Då skulle jag vilja ta en med någon av er. Eller bäst av allt: båda två.



Jag är en brud som eggas av att designa min tillvaro efter det jag vill, föröska leva efter det jag drömmer om. Självförverkligande. Free your mind. Leva ditt liv på dina villkor.



Eftersom ni aldrig fått ett nej, så vill jag inte att ni avböjer detta. Det skulle vara riktigt spännande att träffa er och inspireras, utbyta explosioner.



Mitt namn är Jacqueline, 21 år och jobbar som butikschef! Maila mig om när ni kan, innan den 29 maj. Den 1 juni flyttar jag till Norge och fortsätter min karriär där.



Gläds att höra från er!

2011-05-04 @ 17:17:17
URL: http://www.jacquelineserena.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0