Belöna dig själv med Swedish house mafia!

Jag gjorde något idag som får mig att börja skratta varje gång jag tänker på det.

Tidigare idag pratade jag och mina vänner om att man ska belöna sig varje gång man gör någonting bra för att bli peppad påvägen till att göra det som är så bra. Nu har jag gjort en sak som gör det hela till vad jag vill kalla omvänd psykologi: jag har köpt en biljett till Swedish House Mafia i London, dvs London + mina favvo artister, det är en belöning jag ska ge mig själv... enda problemet är att jag måste komma på vad belöningen är belöning på! Det ska inte komma gratis så nu jäklar ska jag bli top 3 i mitt team på jobbet, för London and Swedish House Mafia here I come!!!



bild: http://kulturbloggen.com

Kommentarer
Postat av: Andy

Skön inställning... Som att börja med efterrätten!

2010-12-12 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0