Mötet idag!

Idag var jag på möte, om man kan kalla det för möte. Det var ganska avslappnat och det var med en nära vän. Vi planerade ett stohej som vi ska göra. Hon och jag har lite samma idéer när det kommer till Sveriges utbud av kläder, jätte bra! Men det saknas Edge!

Hon har redan kontakt med massa fabriker och andra viktiga människor så vi tänkte slå ihop våra hjärnor och göra något megastort utav det här. Innan december ska vi ha 15 skisser var på plagg vi saknar i Sverige och efter december så ska vi ta kontakt med hennes kontakter och mina kontakter och försöka styra upp lite. Varje vecka (blir nog mer en gång i månaden) kommer vi ha möten för att följa upp allting. Självklart får ni hänga med på resan.

Jag visade mina fula skisser till henne idag, hon gav mig en läxa. Gör mer nogrant och detaljerat! Sen hjälper hon mig rita dem. Vi kommer bli klockrena tillsammans, jag har sett hennes skisser förut and i adore them! Och jag själv har haft intresset för fashion sen barnsben så im ready now!

Det är så kul när man kan förena nytta med nöje och speciellt när jag kommit på min nich!

Min inspierationskälla till detta är Amber Rose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0