Vilken entrepenör är du?

Här kan du testa vilken typ av entrepenör du är: http://internetworld.idg.se/2.1006/1.355578/vilken-entreprenor-ar-du

Jag tänkte på vad jag var för typ av entrepenör innan jag gjorde testet och jag kom fram till den med många idéer och den med drivet på plussidan och på minussidan den utan tålamod!

Jag jobbar varje dag på mitt tålamod och jag tycker jag blivit betydligt bättre på det. Några enkla knep att jobba upp sitt tålamod är att sätta deadlines långt fram i tiden. Jag har bland annat gjort det med min flytt, den kommer ske under juli/aug. Hur jag hittar tålamodet till att vänta så länge? Ja, bland annat planerna på alla inköp som jag kan göra i och med allt sparande av att jag bor hemma nu. Mål och delmål som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0