where do I start?

Det känns som jag är den där superkvinnan jag länge velat vara. Jag har energi till allt just nu! Mitt jobb går framåt även om det är väldigt mycket att ta in just nu, min träning har kommit igång och jag kör stenhårt två gånger i veckan för att få igång min kondition och bygga muskler och därmed får jag mer energi till mitt vardagsliv och jag hänger sakta men säkert in de plagg jag vill ha i min garderob samtidigt som jag sparar nästan allt jag får till handpenning!

Under veckan ska jag dessutom på ett till möte för ett extrajobb inom eventbranschen, detta kommer utvecklas mer än bra. Jag ser fram emot min framtid. Jag siktar mot stjärnorna och kanske når jag trädtopparna då.

Det som fått mig att sätta igång med allting är ju som jag nämnt tidigare, alla mina kära listor!

Ska, våga, gör.
Aldrig ge upp även när det är tuffa tider.
Sätta upp delmål och belöning efter varje delmål.
Se ljuset i tunneln.
Aldrig ge upp.
Ta hjälp av folk som kan, det är ingenting fel med det.

Listan kan göras lång men ni vet vad jag menar... so do to-do list och sätt igång att trampa dig framåt till toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0