800 minuters allmänbildning!

Jag har alltid tyckt att jag är så oallmänbildad. Jag vill kunna allt om alla krig, kunna allt om alla viktiga personer, kunna allt om alla konflikter, allt om företag, allt om allt! Det är svårt att kunna allt på engång men för att komma dit så finns det ju olika sätt. Jag har exempelvis laddat ner 5 dokumentärer från P3s hemsida för att fylla min ipod med. Tänk er, jag åker buss minst 40 minuter varje dag fram och tillbaka till jobbet, det blir 40 min av allmänbildning varje dag! På en arbetsvecka blir det 200 minuter och på en månad 800!

Nästa månad är jag 800 minuters mer allmänbildad än idag. Det här ska bli spännande, ett projekt för att göra mig mer allmänbildad. Jag uppdaterar vad jag hört!

Här finner ni alla dokumentärer, klicka här.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Like :)

2010-10-17 @ 18:20:15
Postat av: shabnam

Bra jobbat syrran, like too :)

2010-10-17 @ 18:44:05
Postat av: Amir

Bra!

2010-10-17 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0