Dream house!



Vilket hus. Här skulle jag kunna bo i alla mina dagar! Jag minns att jag kollade på filmen The Secret, där hade en man klippt ut ett hus som var hans drömhus. 10 år senare när han hade skaffat familj och barn bodde han i det huset. Jag menar har man mål i livet kan man uppnå dem. Varför tror ni företag sätter upp mål? Inte bara för att drömma om dem utan faktiskt för att uppnå dem.

Delmål och slutmål och belöning är vad som krävs för att man ska lyckas! Belöna dig själv varje gång du uppnått ett delmål med en mindre present eller uppvakning för dig själv och när du uppnår slutmålet - slå till med champagne och jordgubbar!

bild: resident

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0