Fashion College of London



Idag fick jag hem Fashion College of Londons katalog. Det betyder att det är hög tid att skicka in alla papper. För er som funderar på att plugga där, börja med ansökningen NU! Det är mycket MYCKET pappersarbete och det tar tid att få allt klart. Det ska vara betyg, intyg, brev you name it! Jag har ju kommit fram till att London inte riktigt är min stad att leva i. Jag älskar London men bara att semestra till! Mitt andra hem fast inte bostadsort. Så jag har valt att inte söka till skolan, dessutom satsar jag ju inte på plugget just nu utan på jobb! Men för den som vill söka, GÖR DET, det är en super bra skola! Har vänner som gått där och de kan ingenting än vara nöjda 100 av 100 möjliga. Bra merit och bra utbildningar!

Läs mer här: http://www.fashion.arts.ac.uk/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0