Funday!

Känns som jag har energi för 10 personer idag! Jag har powerwalkat, jag har (inte städat) men tänk ut hur mitt rum ska bli dekoreras. Har gjort webbdesign läxan, duschat, lockat håret, ätit. Ikväll är det lördag och det borde firas med lite fest på Berns! Vårat stammis hak. Hängde där i princip hela sommaren 2010 och hela året 2009.

Trots att det är lördag och jag ska ta all businessmind åt sidan så kan jag inte längta läääängta tills imorgon när vi ska planera inför mötet med den här politikern. Det ska bli ett så spännande möte och jag hoppas verkligen vi får igenom det vi siktar mot.

Sikta mot stjärnorna så når trädtopparna, var det så min kära bloggkollega skrev? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0