Horoskop

Visst är man lite skeptiskt när det kommer till horoskop, vem är det egentligen som sitter och skriver dem där och hur kan alla i samma stjärntecken ha samma utgångspunkt. Hur skeptiskt jag än är till horoskop kan jag inte låta bli att läsa det, i Metro, ELLE, på internet... ja vart jag än får tag på dem... Medan jag läste mitt horoskop idag i ELLE så kom jag och tänka på, varför finns det bara ett horoskåp som ska knyta samman alla delar av ens liv. Varför finns det inte exempelvis ett jobbhoroskop? Jag googlade och hittade nada. Hjälp mig att hitta sidorna där de har sånna horoskop. Skulle va rätt kul om vi kunde uppdatera bloggen med jobbhoroskop.

Och åter igen, vem är det som skriver alla horoskop? Måste man ha någon "utbildning" för att få skriva ett horoskop eller får alla skriva? För om man får det ska jag bli astrolog.



bild tagen från www.tentakel.vr.se


Kommentarer
Postat av: Amir

Det är bara SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! :-)

2010-10-31 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0