I have a fulltime job, I don’t have time for a fulltime man!

Precis som Vougekvinnan sa i Sex and the City; I have fulltime job, I don’t have time for a fulltime man. Precis så känner jag just nu. Jag dejtar alldeles för mycket och alldeles för fel killar. Nu träffar jag i och för sig en Burger som jag gillar ganska mycket, jag gillar att han har vett i huvudet och vill bli något och att han samtidigt faktiskt kan gå ut och supa sig full vissa helger och njuta av livet.

Som jag tidigare nämnt, så har jag energi för fem personer. Därför jag har så många projekt på G. Men har jag tid för en pojkvän också? Jag tror man kan kombinera kärlek och business och jag tror det är viktigt att man inte glömmer bort kärleken. För det är trots allt den som stöttar en i nergångar och uppgångar. Nu blev jag lite sedimental, hela inlägget skulle ju egentligen handla om no time for a man!


Kommentarer
Postat av: shabnam

Förlåt men syrran måste inflika med att det inte var Sam som sa det, utan Carries chef från vogue ;) jag vet, jag är en nörd hehe

2010-10-05 @ 19:46:17
Postat av: Nasim svarar

Bytt! haha tack.

2010-10-05 @ 20:26:41
URL: http://ontheupperedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0