I’m back in the game!

Ibland behöver man bara få sina tankar på annat för att kunna gå vidare. Idag är det filmen Wall Street som ska få mina tankar på annat. Jag känner redan nu att den kommer göra nytta och att jag i slutet av filmen kommer säga "ingenting är omöjligt".

Imorgon är det fredag och det betyder AW med några jobbkompisar. Vi kommer nog mest sitta och snacka chickflick ämnen. Sånt vi tjejer gör ;-)
Förutom AW ska jag planera min vecka, hur jag ska lägga upp allting. Söka till Prime Lab trainee och peppa mig själv till just - ingenting är omöjligt.

Är ni energiska personer som mig och vill uppnå era karriärsmål skriv gärna en kommentar så kan vi chatta lite där. Man lär sig mycket av varandra och speciellt om man inte känner varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0