Kate Moss

Jag har sett Kate Moss två gånger varav en gång jag pratat med henne. Jag jobbade på en eventbyrå i London där vi anordnade ett jätte bröllop eller rättare sagt efterfesten till jätte bröllopet. Det var till SOHO-gruppens grundare, eller det var hans son som gifte sig men det var han som var grundaren till SOHO-gruppen som vi hade kontakt med (SOHO-gruppen är enligt mig de bästa butikerna i London som exempelvis Top Shop). Temat på bröllopet var Svanprincessan och damn det var det. Isskulpturer i det kokheta sommar London var utplacerade på hela gården.

Efterfesten var i deras MEGA stora svindyra hus och det var galet! På deras tennisbana som de hade utanför hemmet hade de gjort en konstgjord sjö med en bro över som brudparet skulle fotoas på. Vi som jobbade där hade fått skräddarsydda kläder. Servitriserna hade balettkläder och vi andra hade svartglittriga långklänningar med djup urringning på ryggen. Vi fick behålla kläderna!

Vi välkomnade alla gäster allt eftersom de kom och jag minns att jag såg massa kända ansikten. Bland annat Liz Hurley och hennes mamma, som jag pratade lite med. Även Kate Moss, hon är min stora favorit - bara för hon är så jävla snygg. Ytligt men sant. Vi pratade egentligen inte så länge men de sekunder jag pratade med henne kändes som evigheter, hon var så jävla vacker och hennes egen designade klänning som hon hade på sig gick jag och kladdade på dagen efter på Topshop.

Nu till saken, Kate Moss har ett samarbete med Longchamp - kate moss for longchamp! Kolla in den kollektionen, den är grym! Ni kan klicka er dit på denna adress: http://www.longchamp.com/en/kate-moss-600016.html

Här nedan en bild på föreberedelserna inför efterfesten och middagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0