MITT BIDRAG

Här har ni mitt bidrag till IKEAS GARDEROB tävling. Som jag sa så fick jag hjälp av min 8 åriga brorsdotter och oj vilken energi hon hade. Hon vek halva klänningen medans jag sydde ihop den (eller snarare häftade ihop den). Underdelen är gjord av tidningspapper och överdelen av karton. Blommorna är i papper som jag satt fast med hjälp av deras kvist. Mitt koncept är återvinningsbart! Något som modeföretag och IKEA jobbar mycket för men som ibland dör ut. Det var en trend hos modeföretagen och den dog ut. Många pratade om miljön och jobbade för den, men sen dog det ut. Vi vill inte stå och tänka vad skulle vi ha gjort när skadan redan skett utan vi ska tänka vad vi ska göra så problemet inte kommer! Ska man dra paralleler kan man säga: Sverigedemokraterna kom in i Riskdagen och vi blev upprörda och kämpar mot dem nu. Jag ser att det är bättre att kämpa för miljön innan katastrofen är här. Återvinn mer!


Kommentarer
Postat av: shabnam

Tummen upp :)

2010-10-10 @ 17:52:45
Postat av: Amir

SKIIIIIIIT fint fröken :-)



Bra jobbat!

2010-10-10 @ 20:42:03
Postat av: Anonym

Nice, du skulle blivit designer!

2010-10-10 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0