Mina ESS!

Jag har två stora projekt i mitt liv. Det ena är Praktikbyrån och det andra är denna blogg. Tänkte berätta lite om det.

Praktikbyrån
www.praktikbyran.com
Vi hjälper ungdomar att hitta praktikplatser på deras drömföretag. Genom nära samarbeten med företagen får ungdomarna erfarenhet, meriter och kontakter för framtiden! Jag och min vän som jag har företaget med är levande bevis på att praktik leder till jobb.

Bloggen
www.ontheupperedge.com
Skriver om vårt dagliga liv och hur vi ska uppnå våra egna karriärsdrömmar. Skriver om olika inspirationsföreläsningar, kurser, event och seminarium vi springer runt på. Med lite kärlek emellanåt för att lätta upp stämningen. Samtidigt som vi vill sporra andra till och göra det vi strävar efter, hitta drömjobbet! Denna blogg driver jag med en annan vän.

Båda tar en stor del av min tid och jag älskar det! Mellan Praktikbyrån och bloggen har jag ett heltidsjobb. Mycket planering krävs i och med de olika projekten och jobbet. Men ingenting är omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0