Klubb för inbördesbeundran

Jag har gjort några olika personlighetstest vid olika tillfällen. Det finns några punkter som lyfts fram och som är gemensamt för de olika resultaten. En av punkterna är att jag är en teambuilder. Jag tycker själv att det stämmer väl in på mig även om jag är en självständig person med egna åsikter.  Jag trivs med att jobba tillsammans med andra och omge mig med personer som ger positiv energi.  Jag presterar bäst när jag blir pushad av andra och känner ansvar för andra personer än mig själv. På något sätt verkställer jag direkt istället för att skjuta upp saker. Ibland kan jag även vara lite feg och inte våga ta steget ensam men jag vågar tillsammans med någon annan.  

Somliga personer har verkligen en positiv inverkan på min förmåga att prestera, en sådan person är Nathalie som jag driver denna blogg tillsammans med. Hon har en otrolig förmåga att bara se möjligheter istället för hinner. Jag bokstavligen älskar att omge mig med sådana människor. För några år sedan vara jag med i en politisk student förening. Den tiden var fantastisk och det var första gången jag möte människor med riktigt driv och entreprenörsanda. Inga hinder, bara möjligheter och en klubb för inbördes beundran. Vi berömde varandra hela tiden och skapade på så vis ett go. Vi skapade riktiga resultat och jag sprudlade av idéer och verkställe alla idéer som var något att ha.

Från denna tid bär jag med mig en sak - vill du bli framgångsrik omge dig med människor som du beundrar och som beundrar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0