Läsning




Filter- Mycket bra läsning. Det innehåller sköna porträtt av människor jag inte visste att jag var intresserad av. Jag gillar det lilla formatet på tidningen som perfekt går ner i handväskan utan att den behövs vikas på mitten. Perfekt läsning på tunnelbanan till och från jobbet.

Nya Affärer
- Helt ny tidning. Tror den endast kommit ut i två nummer. Bra tips och råd till entreprenörer.  Kanske inte kommer bli min favorit men ändå intressant. På deras hemsida finns en del intressant läsning och ett nätverk för entreprenörer.

Passion for Business-
Passar mig som handen i hansken. Tidningen är kort och gott – Inspirerande! Senaste numret har en artikelserie om socialt entreprenörskap.

Shortcut-
Vill väl inte påstå att tidningen är speciellt matnyttig, men har en del bra artiklar. Men ett medlemskap i deras nätverk kan jag rekommendera. Genom medlemskapen kan man bl.a. gå på olika föreläsningar och event.

Di Weekend-
Kommer med Di på fredagar. Perfekt att spara till lördag morgon i sängen.  Blandade artiklar med mat, vin, resor, mode, och intervjuer med intressanta människor. Gillar särskilt Jan Gradvalls spalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0