My coach is my hero




I dag har jag haft möte med min karriärcoach. Det känns upplyftande, inspirerande och som jag redan kommit en bit på väg. Hon har en imponerande begåvning att förstå vad jag menar och lyfta upp det som är av betydelse. Hon har även en förmåga att få mig att känna mig smart och det känns som om hon tror på min förmåga. När vi avslutat samtalet hade jag ett, som Nasim brukar kalla det, WOW- moment.

Ett WOW- moment är när allt känns klockrent, när man vet att man är på väg framåt, energinivån är uppe på höga höjder och en varm känsla finns inombords. Det är en aha- upplevelse blandat med en fantastisk känsla av framgångsrikdom!

Mer WOW- moments till folket!

Bild http://trendland.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0