Nytt år- Nya möjligheter

Den här hösten har gått så fort att jag knappt hunnit blinka. Snart är det bara en månad kvar tills vi har ett nytt år. Att jag precis har insett detta får mig givetvis att undra vad nästa år har att erbjuda.  Jag hoppas och tror att mitt liv kommer att förändras mer 2011 än vad det har gjort 2010. Det känns faktiskt ganska spännande med ett nytt år.Jag måste erkänna att jag inte har några exakta planer för vad jag ska göra nästa år. Däremot har jag några lösa planer och några förhoppningar.  

Studier
Har inte bestämt mig för om jag ska fortsätta plugga eller inte. Jag har dock sökt några kurser som alla verkar vara mycket intressanta.  Kommer jag in och mitt jobb inte kräver mer än det gör nu kommer jag nog plugga. Det är roligt och att studera och jobba heltid har funkat överförväntan denna termin. De kurser jag sökt är; Kompetenshöjning genom utveckling och rekrytering, Pedagogik i arbetslivet, Planering och utvärdering av kompetensutveckling, Marknadsinriktad kommunikation och Skriftlig kommunikation.

Jobb
Planen är att jag inte ska vara kvar på min nuvarande tjänst. Antigen har jag gått vidare inom det företaget jag jobbar för idag alternativt bytt jobb helt.

Karriärcoachen
Planerar att träffa coachen till april. Då har vi träffats ett halvår. 3- 6 månader är vad man brukar rekommendera för ett varaktigt resultat.

Bloggen
Fortsätta utveckla denna blogg. Känns som ett mycket spännande projekt som är värd all energi.

Nytt projekt
Jag och fyra kompisar ska starta en aktieklubb. Mer info om detta kommer!

Resor
Här är det också ganska öppet. Det hela beror på om vi köpt landställe eller inte. Har vi gjort det blir det två resor om ens det. Tanken är Budapest i mars och Italien i augusti. Blir det inget landställe blir det en sväng till Hong Kong också.

Kärlek
Fortsätta att ha det lika bra som nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0