Reklam i brevlådan

Jag och min sambo hör till en av de få i Sverige som inte äger en ej reklam skylt på vår dörr. Fråga mig inte varför, det bara är så. Idag när jag kom hem lång det något innan för dörren som för en gångs skull väckte min uppmärksamhet. Där låg ett vykort med tre ord som formulerade ett slagkraftligt budskap. ENKELHET, EFFEKT, EXPLOSIVITET. Karriär tokig som jag är trodde jag för några hundradelssekunder att det var en inbjudan till ett karriär event. Hur jag nu fick det till det vet jag ej. Önsketänkande! Till min besvikelse var från Takkei, någon träningsanläggning, som bjöd på ett träningstillfälle med en personlig tränare. Även om jag blev besviken så måste jag ge Takkei beröm för ett fyndigt och kraftfullt budskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0