Två steg framåt

Hemkommen med ångesten över att vara tillbaka i vardagen hängande över mig har jag ändå hunnit vara någorlunda produktiv. Har haft möte med min karriärcoach.  Tyckte det vara bra att ta det redan första dagen efter resan för att påsåsätt direkt komma in i rytmen full fart framåt. Mötet var bra som vanligt. Dock hade jag inte riktigt svar på alla hennes frågor och det krävs en del fundering från min sida för att komma framåt. Tills nästa möte har vi kommit överens om att jag ska komma två steg framåt istället för ett steg framåt som det hittills varit mellan mötena. Två steg framåt låter fenomenalt. Snabba steg i rätt riktning.

Efter en del vånda vågade jag även titta på tenta resultatet. Var orolig att få dåliga nyheter, men så fel jag hade. Jag skrev VG på tentan. Kan det bli bättre? Har vinden vänt? Som sagt snabba steg framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0