Time for change

Efter att jag i snart en vecka väntat på svar från karriärcoachen som jag tidigare varit i kontakt med bestämde jag mig för att kontakta fyra andra coacher för att se om jag får bättre respons. Jag hittade två olika sidor på nätet som förmedlar coacher www.international-coach.com och www.hiller.se. Efter redan en timme ringde en kvinna upp mig. Hon frågade vilken typ av coachning jag efterfrågade och berättade lite om sig själv och hur hon brukar arbeta. Det kändes som vi fick bra kontakt och vi bokade in ett möte på måndag. Känns skönt att jag äntligen fått kontakt med någon som kan hjälpa mig till förändring. En person som har lång yrkeserfarenhet inom näringslivet och som har coachat ledare över hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0